Erős kezdés: Alto Perdon

2016. augusztus 31., szerda

egy nehéz nap

Cirauquit reggel 7 órakor hagytuk el. Még alig virradt,az első szakaszt -szülinapra kapott..? - fejlámpával tettük meg. Jó,hogy lassan derengett,mert rálépve a régi római útra, hatalmas köveken botorkálva haladtunk a római hídig.
Közel 6 km. megtétele után érkeztünk Lorcaba. Innen küldtem képeket a facebokra. Offenbach zenéjére kellemesen megreggelitünk. A szokásos: cafe con leche és chroisson. Itt már meg kellett osztoznunk az utolsó süteményen. Villaturta volt a köveztkező pihenő. Itt már éreztük,hogy lassabban haladunk a kelleténél. 25.3 km volt a mai tervezett etap.

Valaki feláldozta a fél nadrágszárát hogy felhívja a figyelmet a gyors sodrású patak gyógyító vizére nem hagyhattuk ki. MegáztaTtam a fájó lábamat is, de csak Estelláig tartott a jó hatás. Ott benyomtam a bakit a zsákomba,szandiban araszoltam az irachei borkútig.


Gábor a hídon éppen Estellaba készül. Nagyon hosszú és kínosan fàjdalmas délutánnak néztünk elébe Forrón tűzött a nap,árnyék csak elvétve. A zsákomat 50 kg-nak éreztem, az utolsó 10 km-t mát csak vonszoltam magam. Gábor  bíztatása és az akarat vitt tovább. Nagyon nehezn értünk be kimerülve Villamayorvde Monjardinba. Itt aszokásos szertartás:zuhanyzás', mosás, sör, vacsora,alvás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése