Erős kezdés: Alto Perdon

2012. május 25., péntek

-7 nap

Elkezdődött a visszaszámlálás. Hátizsák készenlétben. Mérleg az asztalon. Minden gramm számít. 7,5 kg-nál tartok, még mindig sok... Legjobban a lábunkra kell ügyelni, fontos a száraz zokni, így azokból nem teszek ki. (2 pár bakancsba való, két pár szandálhoz.) Bugyi 3. (1 rajtam -1 mosásban - 1 tartalék) A tartalék kiesik. Póló: 3 (felosztás mint előbb). Egy ebből is itt marad. A hosszú ujjú - nap égés elleni - ingem keménygallérját már anyukámmal levágattam. Ezt még 2004-ben "túrtam" valahol. Két éve a kézelője bánta a (súly)megszorításokat, most a gallér repül. Egy polár pulóver,1 polár mellény és egy esőnek is ellenálló széldzseki bővíti a ruhatárat. Ahogy nő az én (test)súlyom, úgy vagyok kénytelen csökkenteni a zsákét. Gondolom a szappanból még lefaragok egy kicsit. Mosószappannal és szappantartóval együtt 20!!!dkg. Tegnap műanyag kanalat vettem, mert az otthoni teáskanál 17 gr, ez pedig csak 4. (egy éven bajban voltunk amikor nem vittünk, mert pl. svájci bicskával nem lehet kefirt enni.) Mindkettőnknek van egy-egy 8x14x2,5 cm-es műanyag fedeles doboza, ebben szoktuk felvágni a paradicsomot, vagy tárolni az ebédre vásárolt kockasajtot. Fontos felszerelés. Korábban jóval kevesebb (még korábban semmi) gyógyszer-kötszer-térdvédő-bandázs-fásli-stb... került be a zsákba.      Házi szőttes vászontörülközőmet is kicseréltem egy igen elhasznált, itt-ott áttetszőre vékonyodott régebbire (12 gr-mal könnyebb, bár lehet, hogy vizes maradok a zuhany után). Elbizonytalanodtam. Pakolás leáll.




Nyolc évvel ezelőtt, alig hogy elhagytuk SJPP-t:




 Tao segít: "Ha az úton jársz lépések fáradtsága nélkül haladsz előre. Érintésed tisztasága derűt hoz a megfáradtaknak. ... Mindenki olyan mint bárki más. De tudni, hogy olyan vagy, mint bárki más: kivételesség jele. Fák, virágok, ember s állat, minden az ég alatt egy Törvény szerint él. A kivételesség alapja ez az ősi emlékezet. ... Tetteid helyükön vannak, ha nem feleded: Tiszta tudatosság a forrása minden erénynek."

1 megjegyzés: